Monday, 25 March 2013

xdak kerja la..huuu

haishhh...

aku tgk kat opis ni kemain semua org bz testing la, buat WI la, meeting la dll...aku rasa macam aku sorg ja yg xdak kerja.hahahah..heaven tu memang la tapi aku kan jenis yg x bleh kalo xdak kerja **ceeewwaaahhhhh**, jadi aku rasa sangat bosannnnn!!  sebenarnya boleh ja kalau nak study apa yg patut tp x terbukak la pulak bahan2 bacaan tu.hahah.duk surfing sampai lebam.haih, bila nak jadi expert ni?!!haiyohhhh

nasib baik masa singgah alamanda td sempat rembat pa&ma..hoho..x berniat pon nak beli tapi ada ternampak mcm ada freebies, tu yg terus p skodeng.ahaha...dapat la softener comfort ultra pure trial pack.bole testing basuh bju irdina mlm ni.hahaha **ketaq pala sungguh!** lg pulak bekenan dgn topik kali ni pasal berpantang secara caesarean...mmg kena sgt la dgn aku..dulu masa aku pantang, lgsg xdak ilmu tentang ni sbb duk bajet beranak normal..oleh itu, artikel ni sgt bagus utk rujukan masa depan..kita hanya merancang nak bersalin secara normal atau apa sekalipun namun Allah yg menentukan segalanya..pa&ma mmg bnyk sgt membantu. tapi semenjak irdina makin besar ni aku da jarang beli sebab xdak masa nak baca.lagi pulak dia suka duk koyak majalah aku! huwaaaaaa! alternatifnya sekrang, mari membaca majalah di ofis sementara bos xdak!haha

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik