Monday, 19 July 2010

@ kelantan :P

ehee..kegumbiraan aku betambah lagi kerna minggu ni aku pi kelantan ikot rombongan tok Senah (tok aku) ke kelantan sempena kenduri kat umah tok besen besan dia.hehe. ni 1st time aku pi kelantan *sadis kan..hukhuk*..dlu masa intebiu skoler kt terengganu, aku lalu ja kat kelantan.x brenti jalan2 pon.haha.sedeh2..yang pi suma 3 bijik keta n 1 bijik van. banyak tuuuu...suma adek2 abah plus ank n isteri masing. sumanya 22 org temasuk budak2 kecik.tdoq plak kat umah adek abah yg kt kelantan nih.umah taman kecik ja, leh sumbat 22 org nih.nak mandi pon jenoh tunggu turn, kna amek nombot dlu.aku salu dpt turn paling last skali.haha
day 1



bekelah di tasek banding..




sampai2 tros melantak..kebuloq suma

day 2



wit my doter.hakhak



jalan2 di pantai irama, bachok *eceh, nama xley glamer lagi ka..hakhak*





posing cun skettttt... :P


gedik2 wit maksu :D


sister bambam



banyak rupanya patrick kat tmpt nih

warghhhh...sude ngantuks, esok nak jalan jauh pule.tomolo nak pi kl hantaq adek bambam aku balek, pastu balek parit buntaq..waaa,jauh tu perjalanan. seblom balek aku nak borong kopok banyak2.biaq gemok duk umah.hahah.eh eh, taleh..lupa plak kna jaga bodi...heee

daaa~

Wednesday, 14 July 2010

i'm engaged..tuuuttt..tuuttt..tuttt...plis try later.. :D

ehee...sempena memenuhi permintaan semua, *ecececceccee* maka aku akan mengupdate skit pasal hari pertunangan aku..*acet..malulaaaaa* .heeee...aku tataw nak stat stori cmna sebab da lama x apdet.maklomla, rumah kat ulu banat mana ntah, brodben pon x smpai signal dia.haha.ole itu, gamba2 je la yang leh dikongsi kat sini. sori to my petoms2 sbb x jempot kerna wat kecik2 je..tapi make sure 11.11.10 *insyaAllah*, reserve kan tarikh tu n mai parit buntaq.heee..


ini hantaran mak aku yg wat..heee





wit my mak sedara a.k.a my mak andam



mummy n daddy



1 family



budak2 kecik pon kalut nak begambaq.hehe



x nampak cincin.haha



muah2x wit my future M.I.L



hantaran dr pihak lelaki :D



:D



posing2 sket..*hahaha*


sedey je xde gamba bedua ngn die.  die xnk amek gamba ngn aku..segan kunun..wekkkkkkkkk!!!! oke la, malas nak stori panjang2.nnti kalu jumpe tnye la soklan banyak2, kompem aku stori panjang2.haha.bye2.. :D


 
Images by Freepik