Thursday, 3 September 2009

~ntah~

okey,here i am again... bru je pas gayut ngn doory td.demit je die da nak balek umah.aku pon nak gk keje sekerat hari.huhu.malas la duk cni.lec pon da atang so sumanya bleh di anggap setel.tapi xpe la, layan je la kan..satgi lepak kat surau leh guling2 smbil makan2.eh eh,aku posa le..mn leh mkn.aiyo2.

ngantok le pagi2 cmni.x la pagi sgt pon.tgh hari da nih..mlm td punye la awl aku tido.skrg ngntok lagi.ape nak jadi nih... anyway, i'm so so so the very excited because my hubby is here..yayy~!! u can't imagine how much i missed him and it's been almost 3 weeks we didn't met. yay againn~!! ujung minggu ni leh pi soping moping..maybe breaking fast together too...

hmm..ni antara gamba2 anak mei2 yg comel2..sempat jugak aku transfer mlm tadi ke dlm pendrive 4 g aku tu.haha.gile batak pendrive 4 g pon nak kecoh.pedulik la sebab ni 1st time aku bli pendrive aku sendri wooo...x caye sudah.tanye adek aku sebab aku salu pinjam pendrive die smpai rosak.ala,die bli pendrive ciplak sape suroh.mmg la cpt rosak kan kan kan..

Image130


ahaa...ini la kabu yg da besar.comel kan kan kan..


Image105


ini bella.tapi mak aku da bg kat orang..sedihkan..huhu


hmm..oke la.nk wat keje len plak.len kali aku apdet2 lagi.kepale hotak x dapat nak memikirkan cerita2 bes ntuk diceritakan.daa~


p/s: driving make me sleepy..

2 comments:

  1. alolo kabu da besau. ak da sdiekan mercon pop pop nk takotkan kucing2 yg ske lepak dpn blik ak tu haha

    ReplyDelete
  2. haha...setakat mercon pop pop kuceng x takot la.ko bli la meriam buluh ke ape ke...baru la gempak.haha

    ReplyDelete

 
Images by Freepik