Sunday, 13 September 2009

~cyber~

updating from cyber using LAN cable in hb4 wing A 2015..

hoho..aku kat cyber sekarang.naseb baek hubby bagi leptop suh donlod2 kat CT..hehe.so boleh le aku mencoretkan x sikit x banyak ape yang aku buat di sini.

i'm so the very tired yesterday and the day before yesterday.hari kamis tu pagi pegi keje.sebbek mintak half day dapat.pastu mintak cuti hari jumaat.naseb baik jugak dapat..trima kaseh pakcik~!! then petang tu gerak ke kl dengan menaiki bas mara linear pada pukol 6.30 ptg.of kos le bukak pose dalam bas.cam sedih je rase.haha.sangat penat okee..

semalam g jmpe lec psl fyp..sangat2 berharap kami dapat buat title tu.huu..die kate barang sume ade. cuma masalahnye sekarang adelah chemical yg sangat2 diperlukan maseh x sampai2.ala,malas la nak carik tajok laen.huhu.penat je kalu da datang diskas2 skali x dpt buat.wawawa

aktibiti bukak puasa smlm adelah bersama my hubby.yeahhh, 1st time buke skali nih spnjg bulan pose taun nih.maklomle, kami bejauhan.hehe.aku dengan tamaknye membeli kebab,kropok leko, popeah otak2 dan ciken wing untuk santapan bebuke.naseb baek aku x tambah mee goreng ke hape ke.kalu x memang x habes. *smlm buke dekat upten uniten..saje nak interprem kat sane..hoho* sekarang perot aku da kecik.x macam dulu.dulu perot belon + stokin. leh sumbat ape saje.haha

aku punye la berangan nak gi terawih kat masjid besi.tapi x sempat sebab kitorg makan sangat lame oke.nak menghabeskan semuanye.xkan nak membuang.bazir je.x baekkk..isk2. tape2,len kali leh gi smyg sane.len kali tu ntah bile.hukhuk

then malamnye g sahur kat SS2.yeah,my hubby da janji kalu aku datang die nak bawak pegi ctu sahur.tapi aku maeh lagi sangat kenyang oke...gile amajing oke dengan selera makan aku sekarang nih.my hubby sangat suke bile aku hilang selera makan.. *pelik x?*

so,plan harini adelah teman my hubby pegi soping moping baju raye die dan berbuka dengan adek aku dekat umah die... :P

p/s: entry ni dipublish lambat kerna x sempat nak update smpai habis.da ngantok gile babas.bye2 nak tdo.len kalu apdet lagi.daa~

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik