Tuesday, 8 September 2009

~opis baru~

haha...opis baru la sgt kan.ekceli minggu nih kne duk kat bukit tengah.sangat dekat oke dari highway.so sangat la memudahkan aku .x payah nak masok smpai ke pekan bm jauh2.hehe. yg besnye punch card timer die lmbt hampir 5 menet ++..hoho.so kalu smpai lmbt pon punch card x merah.haha.tapi yg xbesnye nanti balek mesti lambat.demitt~!!

sebbek ade juge pc kosong di sini.xde la aku mati bosan bace manual ke hape ke. tapi aku rase kalu lame2 aku gune pc nih leh buta mata aku.d da la skrin kale kuning..silau kot mate aku..bongok btui monitor bejename TATUNG nih.pastu tetikusnye pon asek duk wat pasal..bongok2.saba je la aku..huhu

seronotnye mereka2 di sana soping moping di jalan tar. aku kat cni da tataw nak soping hape.jenjen taleh soping banyak2.nnti kene marah ngan mak..pastu duet kne simpan nak bli leptop baru..yeha2.~!!

p/s: plan nak pi kl ujung minggu nih tapi xtaw lepas ke x..huhu..minggu depan abeh da keje..yeaaa~!!

5 comments:

  1. rugi woo nadjern.. byk woo cite baru.. seme dvdrip..

    ReplyDelete
  2. bestnya da pc!! jeles2..huhu

    ReplyDelete
  3. abg sab: hehe...tape2 sem depan ade lagi kan..nanti abg sab aplod la balek kalu da xde org seed.hehe

    farafiqa: ehehe..bes la jugak tapi lama2 birng smpai tataw nak surf apa.huhu

    ReplyDelete
  4. wes mangannnnn

    apsal protedted lak entry ats tuuu..

    ReplyDelete
  5. haha...saje xnk bagi ko bace.. :P

    ReplyDelete

 
Images by Freepik