Friday, 21 December 2012

our 2nd honeymoon

salam jumaat....

disebabkan oleh semalam malam jumaat, so hari ni mood lovey dovey datang & terasa macam nak cerita pasal 2nd honeymoon kami.hohohohohoh

masa awal kawin dulu, x sempat nak pegi honeymoon betul2 sebab masing2 punya schedule sgt tight.hubby asyik outstation.huhu.planning nak pegi lambat sikit & dah beli pon tiket ke medan..tup tup pregnant. trus cancel..haha. masa 1st anniversary, x bole nak celebrate sbb aku tengah berpantang. nur irdina nazihah adalah hadiah teristimewa untuk 1st anniversary kami...

jadi, di tahun 2012 ni, untuk meraikan 2nd anniversary, aku bg suggestion kat hubby untuk pergi honeymoon kat pangkor. mulanya macam x konfem sangat nak pegi tapi bila difikirkan kami x sempat nak honeymoon seblum ni, maka jadilah perancangan ke pangkor. still for me it's not a real honeymoon sbb kami x amek package honeymoon pon since we are quite tight on budget & pada kami x bes nak stay pangkor lama2.haha..tapi oke la untuk kami menikmati masa berdua...




merempit bersama..mengimbau kenangan di zaman belajar dulu..weewwiiitttt




kesayangan saya dulu kini dan selamanya...


sat ja honeymoon kami ni..2 hari 1 malam saja..walaupun berdua, aku still teringat kat irdina. si kecik tu kami tinggal kat tokmi sat. tokmi lak oke sajaaaa....seronok menjaga cucu manja yg sorang ni. dah la nama timangan tokmi utk irdina adalah manja. makin manja la dia.hehe. walaupun dia x ikut, tapi irdina la yg paling banyak dapat barang..untuk family, kami belikan jajan2.

InsyaAllah November 2013 ni kami akan menyambut anniversary yg ke-3. Aku da bgtau hubby yg aku teringin nak amik package honeymoon..hubby kata kalau nak honeymoon package yg best, pi Bali terus. weeeee....i loikeee!! mulai dari sekarang, kena start saving untuk next honeymoon lah..akn di cuba sedaya upaya. maybe dah boleh start survey2 ke kan? anyone can suggest me the best honeymoon package @ Bali??


No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik