Thursday, 8 March 2012

syiannn anak ummi

huuu..syian anak ummi ni. entah mcm mana tetiba demam.sejak dari dlm pantang x penah2 nak demam.yg ada pun panas bdn gitu2 saja masa cucuk 2 bulan & 3 bulan.ya, anak ummi ni bukannya anak superman yg xkan jatuh sakit kan.hehe..
xmo senyum.saya demam.huu

masih lagi kuat angkat kaki.hee


Syian budok ni.huu

masuk hari ni dah 2 hari anak ummi ni demam..syiannya diaa..semalam dah pi klinik & dah amik ubat.suhu badan irdina 37.7 deg. boleh tahan gak tu.kalau boleh ummi xmo langsung sumbat paracetamol tu tapi keadaan memaksa.nasib baik anak ummi ni x susah nak makan ubat.

ingatkan smlm lepas makan ubat sekali da sehat sepenuhnya sebab bdn dah berpeluh2 segala.alih2, lpas nenen ngn ummi subuh tadi ummi rasa badan dia panas balik.trus tempek kool fever & bg makan obat.hari ni ummi bg irdina mkn obat smpai betui2 sembuh yaa syg. syiann syg ummi nih.huuu

agaknya macam ni la mak kita masa membesarkan kita kan..baru aku tau betapa risaunya mak kita kalau kita sakit dulu. tambah2 aku masa kecik2 taik penyakit.haha.skit2 demam, pastu kena paru2 berair pulak..huu..syian kat mak aku dulu.bila dah besar, dah kawen, dah ada anak, baru aku tau betapa berat tanggungjawab seorang isteri & ibu. betapa penat & lelah nak membesarkan anak yang menuntut pengorbanan yang besar.I LOVE MY MOM EVEN MORE!!!

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik