Wednesday, 21 March 2012

misi mengGEMUKkan diri!

ahaaa...orang lpas bersalin lagi mau kuruskan badan..aku ni tebalik pulak.isk3..nafsu makan memang dasat.dulu buleh la nak kontrol2..skrg ni tambah dengan menyusukan anak ni lapaq x hengat. salu kalu BF baby ni makin senang kurus.tapi badan aku ni jenis makan telebih skit trus naik.hahaha..oke, mana tak naik badan kalau kat rumah ni ada saja supplement utk bagi gemok!

1. dalam kabinet dapur penuh dengan jajan n keropok kerepek. hubby beli ja lebih tapi makannya dak pun.oleh itu, jajan2 itu menjadi mangsa aku di kala menonton putri yg ditukar & bella calamidades.**inilah rutin harian seorang suri rumah sementara.bulan depan dah xleh wat macam nih.haha**

2. cake of the month! yg ni yg paling xleh tahan. sentiasa memanggil2 walaupun duk dlm peti ais. hari2 kompem satu slice.kalu setakat cake dari ah boon bakery, memang aku x layan namun apakan daya apabila ianya adalah sebijik kek secret recipe yg menggiurkan.hahaha..bulan lepas chocolate cheese berries, bulan ni choc mud.bulan depan?x tau lagi.kena tengok selera hubby nak makan yg mana pulak sampai cemuih.isk3

choc cheese berries
choc mud

3. diner homemade nasik goreng atas pkul 8.00 mlm. **kadang2 pukul 10 mlm pastu terus tidoq.haha** mana x lambat masak, nak tidoqkan anak dara kicik ni pon dah amek masa.itu kalu dia mau tidoq awai.kalu lambat lagi lambat la ummi dia masak n makan.kalu makan secoet xpa jugak.ni 2 pinggan wehh!haha

4. snek terbaru dalam peti ais: 1 quart baskin robin! flavor choc chip n choc royale apa ntah.semuanya coklat.memang menggembirakan dan juga menggemukkan!

sekian terima kasih. saya semakin kurus gemok!!lepas ni nak makan jusmetbagi gemok kurus.hahahaha



No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik