Saturday, 12 July 2008

~tahniah+seronokkk!!~


**mak yg chantek n abah yg hensem..hehe**


tahniah2 abah dpt nek pangkat jadik tok sarjan..hehe..sonok la tu..mesti la sonok kan..tapi tamo la pindah2..huhu..kalu kena pindah pon mintak2 la dekat2 kan abah kan..kalu dapat jauh2 abeh la umah tu tinggai kosong ja..wuwu...kami tamo pindah..huhu..tapi apa2 pon TAHNIAH jugee...hehe..abah kna blanja kami nih tauu..:)


smlm saye sgt seronok kerana dapat enjoy ngn member2 bersama sygku sekali di wiliam.hoho.antara muke2 yg pg william mlm tadi adelah of kos la me n my hubby,intan,sitot,yani,nad shah,mili,dodot n x lupe juge incik nyah n copo laa...mule2 intan ajak,pastu aku pon saje2 je ckp kt sygku,x sangka pule die pon nak ikot..waaaaaa...im so surpriseeee!!!!kitorg gerak ngn intan..mule2 saje xnk btaw diorg sume aku ikot.saje nak wat seprais kunun.mesti diorg amajing nnti kalu tgk aku tbe2 je ade..haha..tapi disbbkn takot kne tinggal,aku pon msg la incik nyah=anne..haha..die suh aku msg yani nk kompemkan ade ruang kosong ke x.haha.die xtaw laki aku ikot haaa..da deal sume2 kitorg pon tunggu intan kt petronas n gerak bersama2..laju gile intongs bawak kete..haha..dasat2..di tgh2 heway tu tbe ade kete vroommmm2 bunyinye..ropenye subaru..dgn ntah hape2nye laki aku gi kejar n cocok si subaru nih..mmg x tekejar la kan..kelisa vs subaru mmg kelisa la yg kalah kan..haha..ape la sygku nih.aku di seblah da cuak sbb laju benau die gi kejar kete tu.adeh.sesampai aje di william,incik nyah n others da oderkan.me n my laki oder spaghetti meatball(menu biasa tu kalu ke ss2 pon),pink phanter n ribena spesel.bule la william nih tapi we more prefer ss2.ala,x jauh da pon..hengat kt bandar sunway ropenye jauh lagi.da nak ss2 da pon..haha..bek lajak gi ss2..da la mahal..kalu kt ss2 tu murah je.hampehhh..total skali kitorg mkn adelah ntuk 2 org mkn..hmm,tapi tape,layan je sbb ni 1st tyme  kitorg gi william.da tawu william cmne oke la..nnti kalu tebukak pintu ati nak pegi lagi bole pegi..haha..dlm nk dkt kul 1 kitorg pon balekk.smpai2 je bilik aku da ngantokss...ape nih..td da la mkn belambak2..oh,berat aku mesti nek lagi..aaaa..tidakkk!!!tamo2 gemokkk!!!mggu depan nak pose deret..huhuh..abeh la aku..


arini punye aktibiti adelah nk pegi ke bangsar amek adek aku pastu gi midvalley kot.die nak soping2 sket.mlm ni ss2 pule pls..haha..(mmg dasar x sedar diri gemokk!!)


thanks syg..u give me a lot of happiness n thats y i lebbiu shoo much!!(he had change i lil n become more considerable n cared on me..maybe da tue kot..makin matang la kot kan..ape2 pon saye ttp sygkn die..:D

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik