Saturday, 26 July 2008

~aku bengang lagi!!!~

marah btol la aku hari nih..da la tgh x sehat nih...kebulo lagi..ade plak la kan yg nak cr pasal ngn aku kan.

aku: berape nih kak?

akak bab* hb3: 4 ringgit.

aku: hah???4 ringgit??mahalnye..tempe n kenteng sket je nih..ns xde

akak bab* hb3: sekali cedok da singgit dik.ni da lebih secedok nih.

nad shah: ni kentang 2 3 ketul je kak.

seketika kemudian akak tu pergi ke blakang ntok betanyekan harga yg patotnye..sayup2 kedengaran...

abg yg kat dapor tu: 4 ringgit??? (mcm tekejot)...sok sek sok sek bla bla bla..(da x dgr da ape die ckp)

kemudian akak bab* hb3 dtg kembali..

akak bab* hb3: RM2.50 dik..

aku: hah..2.50??

akak bab* hb3: ye la dik..tempe da mahal skrg nih..

aku: mahalnye..ni kalu kat sirah singgit lebey je..

akak bab* hb3: hah,kalu cmtu gi la bli kat sirah..

aku: oke xpe..kalu cmtu sy xmau yg nih

akak bab* hb3: xpe kalu xmau.sy xde masalah.

aku: oke,xpe..(smbil brambos dgn mencarut2 dlm ati)

apekah weh,stkat tempe n kentang 2 3 ketul pon 4 hengget..aym ke dgg ke ikan ke pon xde..aritu aku da kne skali da yg bihon grg 4 hengget..bapak haram abg yg cas aku 4 heng tu kan..aku mmg nak sumpah la kdai tu bangkrap.gi mampos la weh..die hengat ngn student leh wat bodo.kdai len pon nek hrge gk tp xde la melampo cm kdai die tu kan..ske2 hati mak bpk die je. mmg patot pon lauk tgh hr die x abes..org pon da x hingin mkn kt ctu.bek mkn kt western lg bagos..kepade sesape yg terbc entry nih,sile sebar2kan spy jgn bli da mknn kt kdai grg2 kt bwh hb3 nh.(gile jht aku..hahaha..[gelak setan].._).tp rasenye rmai da taw kan. semenjak bro bear xde nih n semenjak di jg oleh akak n geng2 die yg cm hrm tu,hrge makin melampo tp servis mknn cm taik.kalo sedap cm aku gi mkn kt restoran ade aym udang sume xpe g.nih aym seketul dua..sayur pon sayur busuk2 je..bley blah la weyyyy..marah btol haku..tgk muke akak tu je da rs berapi..hish..rase nk blasah je..tp saba2..x  lame lg bengkrap le die tuh..hahahahah... gi taupau kat sairah xpon bli naget kt bwh nih lg sedap..x hingin da aku nak gi kdai tu..tobat lahom xnk bli  mkn kt ctu da.

mgkn akan ade yg rase x patot la kan aku mrh2 maki2 akak tu cmnih kan.tp org kate kalo nak meniage tu,meniage elok2..customer always right..kdg2 bkn kite tamo byr tp da bnyk kali da kne cmnih..da brp rmai da org yg kne cm haku..member2 aku pon da kne..bile counter balik bru la kte tesalah kire..salah kire ape jadahnye,nak amiik untung lebey la tu..huhu..saba ye jenjen..wuwu

5 comments:

  1. ehehehee..mari boikot akak bab* hb3..hahaha..duduk depan kedai die jerit2 "we want abg bear!" "we want abg bera!" sambil membawa sepanduk..hahaha

    ReplyDelete
  2. aku aritu mkn gk kt kedai tu,ikan keli+tempe+ns=RM3.70 tapi ikan keli die masin nak mampos,xlrt aku nk telan,mmg tak sedap.da la tempe kering,xmcm kt sirah,hahahaaaa.abg bear tu pak buzz kan? haha.mane die pegi weh? aku merindui pak buzz~ :P

    ReplyDelete
  3. dya:aha,ko jadik leader eh.aku polo jer..haha
    mai:ye la tu kot pak buzz tu.aku pggl die abg bear.haha.aku pon tataw mn die pi.x payah la weh gi mkn ctu.ngarut gile.bek gi makan tmpt len kan.ko btaw kt org len jgn gi mkn ctu.biar die bengkrap.hahaha.. :D

    ReplyDelete
  4. yg ko gtl p mkn situ watpe. ak da x jejak lgsg situ. asek mkn sirah je skg. sehari x denga suare pcik sirah mnjerit x sah idop aku hahah.

    ReplyDelete
  5. sbb die punye masak sedap.aku suke.tp org yg menjualnye tu aku x ske..huhu..aku pon pasnih jd muke sirah le..haha

    ReplyDelete

 
Images by Freepik