Saturday, 9 May 2009

~setel~

hoh..abes da sagala macam esemen2 yg membebankan. cuma tinggal presentation je lagi..aaaa,malasnye nak present. ngade2 la nak suh present jugak si lecturer nih. org da anta esemen tu pon da cukop syukor taw.huuu *suke hati lecturer la nak soh present ke hape ke..haiyoh, ape la saya nih.huuu*

saya x suke esemen advanced microP. saya benci wat coding2 nih. huuu..namun, saya sangat2 suke wat esemen DIC (digital intergrated circuit) sebab sangat menarik. kitorg kena guna Mentor graphic untuk lukis layout untuk IC. waaa, best sangat rasa bila berjaya buat esemen dengan usaha sendri. baru la saye tahu mcm mane perasaan puas hati bile esemen da siap. :P kali ni terdapat beberapa perkara penting yang saya bru sedar:

1. belajar buat esemen sendri lebih memuaskan hati dari menunggu sos untuk di kopi :P

2. bile ade grupmate yg x contribute, saye rase sgt x fair dan itu mungkin bole menjadi punca pergaduhan as what i had experienced before.  :P

3. ntah ape lagi ntah. nanti da bule pikir baru tambah. haha

di sini saye nak share layout yg kitorg design semasa bertapa di lab untuk beberapa minggu. haha. tbe2 rase cam cantik sangat layoput ni smpai nak wat desktop wallpaper. haha

layout-edited


total size = 0.35 micron (betol ke??)

4 comments:

  1. semoga ko terselamat dari ancaman NGIAUUU~~

    ReplyDelete
  2. eeeyuuuu...takotnye aku ngn ngiauuu~ semoge anda behati2 ye doorythebaekhatigurl

    ReplyDelete
  3. fuh....aku kah grup met yg x contribute tuh? :(

    ReplyDelete
  4. ahaa...don wori.bukan anda orgnya.hehehe.:P

    ReplyDelete

 
Images by Freepik