Tuesday, 3 January 2017

2017 - tahun baru azam baru

sekejap saja 2016 berlalu...

serious...this recent years start dari 2014 tu aku rasa masa berlalu dengan sangat pantas..pejam celik pejam celik anak-anak pun dah membesar dengan jayanya..tapi mak depa yang mengembang ni tak kuncup-kuncup gak lagi...hahahah..mungkin start dari 2014 tu aku asyik ulang alik KL-PNG selang 2 minggu sekali, tu yang tak terasa masa berlalu..kadang ada yang bertanya, x penat ka duk ulang-alik selalu? ya, penat!sebab tu la kadang tak terasa masa berlalu pantas..sekejap kat KL, sekejap kat PNG.. tapi ni lah dugaan PJJ..ada manis ada kelatnya..hewhewhew

2016 has been good to me. Alhamdulillah...

azam baru 2017? hmmm....dah masuk 3' series..my gosh!!

ada lah beberapa azam baru yang tersenarai dalam pikiran..aku bukan jenis seseorang yang suka mencatat sesuatu perkara dalam nota tapi untuk tahun ni aku kena cuba untuk ada mini planner/diary yang boleh diusung kesana sini..supaya hidup lebih terurus..lebih "organized" bak kata omputih..haha..jadinya senang aku nak senaraikan azam 2017 aku kat situ...aku tau kalau aku list kan kat sini pun memang kelaut la jadinya...takdaknya aku nak ulang tengok track satu2 khennn...hahaha

makanya, azam pertama aku adalah untuk membeli mini planner/diary! muahahahhaha..doakan aku sentiasa istiqomah dengan azam2 baru aku nanti..

till we meet next time...

nota: akan aku completekan entry jalan Turki tu nanti InsyaAllah....

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik