Friday, 7 February 2014

i wishhhh.....

oh, how i wish my hubby was here...

heh, x abih2 lagi nak mengeluh kan...kata dah terima kenyataannnnn..haiyoh, mungkin sebab masih baru so x berapa nak ready lagi.bole gittewww??haha

kebetulan pagi tadi masa nak pi keja, dah perasan tayar belah driver tu macam kempis sikit tapi rasa macam boleh lenjan lagi..baru keluar x sampai 100 m dari rumah, dengar bunyi "bap bap bap"..gaya bunyi macam dah flat dah tayar tu. terus brenti tepi.tengok2 memang dah flat.huuuu.ni kalo aku lenjan jugak mau pecah terus...mau x mau terpaksa la patah balik..

me is blurrr...x tau nak buat apa sebab tayar flat..masa ni la aku rasa sangat2 memerlukan hubby..dulu masa hubby ada kat sini, langsung x risau..terus kol saja, satgi hubby sampai setelkan semua.hohoho. kali ni, kelam kabut kol hubby mengadu **sebbek x nangeh..haha**, hubby suruh tangkap gambar tunjuk camna  keadaan tayar..dia pun tengok agak flat jugak then terus decide nak datang SK petang ni...




tapi memandangkan dia dah booking tiket flight untuk mai sini malam isnin depan, aku rasa alang2 sangat kalau dia nak mai petang ni n balik petang ahad..isnin tu nak terbang balik ke sini sbb ada kursus kat uniten.haihhhh...nampaknya aku kena berdikari lebih dari biasa lagi..hubby kata kalau pam sikit tayar tu dah boleh bawak pi kedai tayar..makanya, pergilah meminjam pam kat jiran depan rumah.lenguh kaki jugak aku mengepam smpai agak2 kembung skit, baru berani nak bawak jalan g kedai tayar.

Alhamdulillah, sampai jugak la aku bawak ke kedai tayar untuk tampung tayar..rupanya lubang tu halusssss sangat. jenuh budak kedai tu cari. sebbek kena 5 hengget ja.sebbek murah..
hahahahha..maklumla, xtau rate tampung tayar sbb sebelum ni semua ni keja hubby..aku ni tau  naik keta bawak pi keja ja..heheheh



Kadang2 rasa dugaan betul bila PJJ ni..semua kena hadap sorang2..sekarang baru aku sedar betapa aku memerlukan hubby di sisi..huuu..bersabarlah wahai hati..i still have irdina n baby in my tummy yang temankan aku disini..x ketinggalan jugak mak aku yg tersayang..hehe..how i love them all sooo much!

Sometimes, being far could make us closer. x kisah la dengan orang yang kita berjauhan dan juga yang berada di sekeliling kita =)

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik