Thursday, 27 June 2013

jalan-jalan floria 2013 di petang sabtu yang berjerebu

ahahahah..panjang betui tajuk entry...

heh..gigih kami menapak ke floria putrajaya ni walopon jerebu semakin teruk sabtu lalu..but it's still bearable to breath in the air. sebenarnya aku ingatkan bukak dari awal bulan 6, 2 minggu seblum start tu dah terjah mai precint 2 ni. skali kosong, apa pon tadak.hahaha...rupanya salah tengok tarikh maaaa...floria ni start dari 22 jun - 30 jun 2013....apa laaaa, mata kero sungguh!haha...memang dari awal lagi aku dah aim nak mai 1st day..kerap jugak aku remind hubby. selamat hubby pon mau pi hari sabtu tu...sampai jugak aku on 1st day yo.hoho..lagi pulak dah janji nak bawak irdina jalan2 tengok bunga **sebenarnya ummi dia yg tegedik2 nak tengok sangat**

cantik2 jugak monumen yg dia buat dari bunga2 ni..x sempat nak snap banyak2 sebab kami sampai pun dah nak pukul 7.bajet org x berapa nak ramai, sekali ramai kutttt...kawasan pameran sangat luas. x sempat nak round semua sbb nak kejar maghrib lagi kan. jadi, jalan2 je la kat mana kaki tu rasa nak melangkah. agak2 da bosan pusing sebab semua bunga yg sama ja, kami pon keluar pastu pi alamanda cari big apple.hohohoho..**me is soooo gemok rite now!huuu**







sila abaikan aku yg gemuk itu..huuuuu


haha..penuh gambar muka kami anak beranak ...x tertangkap pon gambaq monumen2 yg lain..tapi aku suka background gambar last ni..very nice! boleh cek kat instagram (#floria) or google gambar2 floria putrajaya 2013 ni. mcm2 gambar yg menarik..yg lg bes adalah di waktu malam...lampu lip lap cantik2! sila la melawat..jerebu pon dah abeh da nih..so, boleh la bernafas dengan leganya....hehe




No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik