Wednesday, 26 September 2012

me too want Storksak!

i was introduced to Storksak when i read Dr. Halina's entry in her blog here and then terus gedik2 google pasal DIAPER BAG tu..ya, itu adalah diaper bag. ingatkan handbag brand apa la mulanya tu kan..hahaha. teras jatuh chenta haa kau dengan Storksak! so stylish & simple..i bet all mommies out there also would love their design..

Storksak Olivia

hoyeah, aku sudah jatuh chenta dengan Storksak Olivia! Cantek kannnnnn...semangat tengok produk review dalam youtube.lagilah aku berkenan dan kalau boleh nak order after gaji masuk!haha..after convert the price into MYR, guess how much?? RM 500++..next, try google pulak mana malaysian online store yg jual Storksak..so jumpa kat sini. Olivia price is RM599!(w/o shipping cost yet) fuhhh...berpeluh haaa...memang x dapat la nak borong bulan ni..hahahhaha.

oleh itu, aku memasang niat nak potong RM200 sebulan mulai bulan ni. so, by Disember, dah boleh order.hohohohoho...adakah niat aku ni akan jadi kenyataan? tunggu la Disember ni. kalau jadi kenyataan tu InsyaAllah aku update kat sini.hahaha

**semalam masa lunch ngan hubby, aku try bodek dia:

me: abang abang abang abangggggg sayaaanggggggg..hehehehhehheeeeee *manja2 gitew*

hubby: hah, nak apa pulak ni? awat?

me: hari tu dah janji kan kalo masuk duit claim nak belanja ayang henbeg kann?kan kan kan??

hubby: haaaaa...tadak tadak tadak..dah lari bajet dah ni..tu la, bulan lepas belanja sakan masa raya..abeh dah aih suma claim tu..nak beli henbeg, kumpul duit sendiri.

me: alaaaaaaaaa....huhuhuhuhu

**heh, menyesal aku x angkut handbag mahal awai2 masa hubby tengah offer dulu..konon nak tunggu yang lagi berkenan. bila bajet dah lari kan menyesal.hahahahha...xpa2, tunggu claim yang akan datang ya sayanggggg! hohoho

2 comments:

  1. hahahaha..aku pon peminat setia belog dr harlina..tp x sampai la berniat nak beli beg storksak tu..tunggu ada ada anak dulu la..haha

    *amboiii manjanyaa!! keras sungguh laki hang..x cayaq2 kena goda* hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha...

    tunggu ada anak baru tau betapa banyak menda nak kena bawak bila outing walaupun dekat..diri masih muda remaja harus la nak stylo bagai.hahahhaha **x sedaq diri dah jadi mak orang**

    *laki aku memang camtu,kena goda manja2 pun x cayaq lagi. kena buh extra sikit.haha*

    ReplyDelete

 
Images by Freepik