Wednesday, 27 June 2012

kawen kawen~

hokeyh...

aku kebosanan tahap gaban kat opis sebab x banyak email dari customer masuk.sepatutnya aku bersyukur..bila bertalu-talu email, mengeluh pulak. haish...memang dasar manusia..haha.so, inilah kesempatan aku nak update blog sementara semangat meng'update' datang mencurah-curah.

bulan lepas masa cuti sekolah, ramai gila orang kawen. sepanjang perjalanan dari tg piandang nak balik alma, kemain banyak khemah kenduri. berbagai-bagai warna dan kaler. ada yang tiru tema aku kawen gak dulu. hakhak..**macam la aku sorang buat tema kawen hitam, putih,merah** invitation tu xyah cakap la. sehari ada  5 6 kenduri. xtau la orang lain dapat invitation banyak mana kan. makin popular, makin banyak la invitation kan..haha..aku ni x pemes pon..dapat 1 invitation ja.hahahahhahaha..yang banyak dapat family aku.

so, invitation ni dari member se'sekolah' rendah se'sekolah' menengah yang sama. tambah pulak family kami memang saling kenal, memang wajib la attend kan. lagi pulak rumah dia x jauh dari rumah mertua. dah alang-alang balik sana tu redah ja sekali. :p


To Intan Nur Aishah (if she happened to read my blog)

SELAMAT PENGANTIN BARU!!
Semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.
Nanti dah dapat baby jangan lupa inform. :)
**boleh jadi kawan irdina :P**



i'm glad to meet my others old friend there!


okeh..tetiba rasa nak menyemak masukkan gambar kawen aku dulu jugak..boleh x???
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**kecik2 je udah leee....gambar pengantin basi.hahaha**


No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik