Tuesday, 4 January 2011

2011

"ia adalah suatu tahun yang amat baru di mana banyak benda baru berlaku dalam hidup saya!!"

- di translatekan dari ayat asal yang asalnya nak tulis dalam bahasa omputih. nak tulis "it's a whole new year where lot's of new things happened in my life" tapi terasa macam x bes n poyo plak nak ber"english".lagi plak MUET pon dapat band tuuuuttttt, so kalu silap tatabahasa maunya orang kutuk belakang lagi la malu walaupun aku x tahu.*alhamdulillah aku dapat pahala..hehe..mekasehhh*

2011....aku terlupa nak wat azam tahun baru sebab asyik sangat jalan2 tepi laut sambil dengan hubby baru *hakhakhak..da kawin mesti la baru, time bercinta bukan hubby betul lagi..kan kan kan!* nak tunggu tengok bunga api kat padang kota lama. masa free2 tu terlupa jugak nak wat azam baru. tapi kena jugak ka wat azam??seriously kadang2 aku rasa hidup aku macam "just go with the flow". aku ni suam-suam taik kucin..mula2 semangat, las2 semangat pun hilang entah ke mana.huuu..memang tabiat da nih. aku rasa yang nih kena ubah kot..

januari...

x banyak dah kut persiapan untuk kenduri nih februari depan..seriously kepada sapa2yang nak kahwin tu plan la dari awal2..aku ni  memang jenis suka buat benda last minute. memang da tebiat da kut dari dulu..ni pon kena ubah kot.*boleh masuk list azam tahun baru* abah memang da tau perangai aku sebab tu dia sangat bising bila kad kenduri x p tempah2 lagi. las2 skali family aku pi tempahkan sendiri kad dkat kedai wat kad kahwin dan aku terpaksa merelakannnya sebab masa da sangat suntuk.huuu... bukan apa, aku nih cerewet sangat.nak jugak guna custom design yang aku da suruh adik aku design kan. sangat cantik di mata aku okey...di mata orang lain mungkin nampak x cantik tapi like i care kan..


bajet nak print tu maybe murah la kan..ya la, design sendiri punya cuma suh mintak tolong print atas kertas ja tapi bila pi tanya semua kedai dekat area serdang and sk, suma mahai macam taik. hubby kata buat apa nak kad tebal2 and cantik2, las2 nanti orang baling dalam longkang jugak.sangat busuk oke bila pikir2 ada betul jugak cakap hubby tu.so, decide nak beli kertas kad yg dalam 160gm - 200 gm then pi print guna laser jet. bila pi suma kedai, pun kos jadi mahai macam taik jugak. hubby suruh print guna bubble jet printer tapi aku kata x lawa. then bila hubby try test print bubble jet atas kertas artcad nampak lawa plak. haha.. itu la, xmau lagi dengar cakap hubby..family da tempah beratus kad xkan nak tambah lagi kot.isk2

oke..aku dah agak terkeluar tajuk sedikit. mesti orang agak menyampah bila asik2 pasal hubby and pasal kahwin. aha, pastu mesti aku akan jawab "sukati la dah blog aku"..standed la jawapan ni so aku pon folow the flow ja.hahaha.serius macam orang yang xdak trademark sendiri.isk2. x reti la nak cari trademark sendiri.boleh ajar??

so, petom2 semua...*kalu la masih melawat blog aku nih..sob.sob* theme aku hitam merah putih <- highlight kan kalu x nampak tapi mesti da bleh agak kaler apa yang last tu kan.hehe..

dah la. kerja menimbun tapi masih lagi meluangkan masa dan waktu menaip di sini. bai bai semua.

sebelum itu, selamat tahun baru 2011 semua. semoga rezeki aku bertambah.eheee...amin..




No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik