Monday, 9 August 2010

i'm a buzi woman

uwaaaa...banyaknya benda yang berlaku hari2 tapi x sempat nak stori mori. cam menyusahkan je nak taip banyak2.bukan org nak bace sangat pon.membazirkan tenaga jari jemari aku menaip sepantas kilat di atas kibod leptop.ha3. tapi taleh gak, kene apdet jugak sbb aku tade fesbuk. orang len sume apdet2 dlm fesbuk.sian kat aku kan.huk2.tapi malas lagi nak tulis panjang2 n banyak2 sbb gamba sume x dpt lagi.nnti la apdet len.saje membazir ruang sementara maseh lunch hour. :P

oke, aku da bejaye konvo and now i'm one of the TM's staff obviously since i got TM scholarship. xkan la plak TM xnak panggil kan.banyak kot die sapot time blaja dlu.so,sebagai membalas jasa baek TM, maka saya pon bekerja dgn TM. mule2 da siok dapat posting kat menara rebung kt  bangsar tu..tetibe kna tukar department ke plaza vads kat ttdi.huwaaaaa..jaoh kot dr cyber.nak cari umah area2 cni pon mcm mahal je.bek la aku lepak kat cyber smpai bln 11. sebbek juge la hubby bagi keta untuk ulang alik.pasnih leh merempit pule sebab moto pon da sampai..hoho..da la kene keje shif.pasrah n layan je laaa....

eh eh..bos da datang...kne wat kije cepat...len kali apdet lagi..heeee

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik