Thursday, 8 April 2010

~gemok!~

helo helo helo

sekarang tengah bizi sangat2 tapi aku bleh je rilek2 lagi. romet aku kate aku x sedar diri ade fyp, tapi bleh plak ngeram atas katil satu hari pikir pasal kawen.kawen??? haish..lambat lagi laaa.. :p eh, ape kaitan kawen ngn gemok nih?? ade la sket2 kot.nak kawen mesti kne kurus.kalu gemok nanti x chantek la kan.eeee..gatal2..dah, tutup topik kawen jap.pasni sambung berangan balek.haha *jenjen gile!!*

sebenanye, aku rase aku da gemok balek!! aaaa...tidak2!! mane x gemok, malam2 melantak mcam2. bihun goreng la, bihun tomyam la, bihun ladna la...bihunnnn je sume. tapi kalo makan bihun banyak2 ni bole gemok x? bole la kalu da mkan malam kan.dulu mase iqbal ada kat png, mmg diner aku seblum pkul 7 la kan. sbb tu la bleh kurus sket.tambah plak asek g gym n eksesais ngn doory je.

tapiiiiiii

sekarang mane tahan dolat kalu diner ngn iqbal tgk die makan je. mesti la aku nak makan skali.baru romentikkkk.heee..tapi gemok sendri tanggung la kan.ahaa..tbe2 aku tepikir pasar malam bangi.demmm, sedapnye. rase x saba nak pegi sabtu neh..yeaaa!!bes.bes :D

lapa le skarangg.. *kkkrrrioookkkkk..kriokkkkk*

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik