Saturday, 30 January 2010

home

owh hi hi helo meloooo!!! i'm at home now, updating my blog from one of the cyber cafe a.k.a CC at tg piandang [pekan koboi ni pon ada banyak cc ooo...jgn x pecaya..haha]  with my sister. [just coming back yesterday.. :D] dah seminggu lebih aku balek umah.baru je 2 hari balek cyber pastu lepas presentation trus balek umah.haha. bajet nak balik sana balek hari ahad tapi pospon rabu sebab nak amek stoberi dari my hubby. pastu pospon lagi bile cek2 balek klas ade sket je pastu khamis n jumaat tade klas.mmg bole lajak la cuti kann..hoho. di tambah plak adik aku pon balek mlm td, memang seninnanti la baru aku balek cyber. kepade sesiapa di cyberjaya yg merindui aku terutamanya romet aku yg mungking kesorangan di bilek tu, nantikanlah kemunculan aku di cyberjaya isnin nanti!! muahahaha..

diet aku memang hancus la kan bile balek umah ni. cmne nak jadi petom's biggest loser nih. isk2..tape, balek sane nak g gym lagi..meh group kompem menang kte g gym!!! :))

balik kali ni kan, aku blaja wat roti cm kat bakery tuu & kukissss[cookies :D]...da terer da wat.haha.sape2 nak wat tempahan sile la kontek aku. haha. ni la salah satu sebabnye aku gemok kalu duk umah. hubby pon kate aku makin berisi. demmm..aku plak rase aku da kurus sket. [haha..perasannnn] nanti gamba2 aku wat kukis n roti n kek pon adeee .aku aplod bile aku da balek sane..macam nak raye je smgt2 wat kukis nih.hehe

oke la.boring da suf2..nak balek umah makan bihun sup mak aku wat.jom la jempot makan skali. :D

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik