Sunday, 4 October 2009

~selamat hari raya~

oke.da seminggu lebih raya dan memandangkan masih di bulan syawal, maka masih berkesempatan untuk aku ucapkan

hari_raya-757289




maaf zahir n batin


kepada my hubby especially, petom n petam, rakan2 yg mengenali diri ini serta anda2 yang rajen mmenyinggah di blog aku yg ntah hapa2 nih. :P

sekarang aku sedap lepak2 menambah lemak di rumah setelah habis praktikal. nanti hujung bulan seploh baru balek cyber.rindunya...da lama x balek sana.duk umah lama2 pon boring juge..huhu..

okela...masada nak abes kat cc nih.len kali datang aku apdet lagi kalu rajen.. :P

bye bye..

p/s: aku dah jadi pelanggan tetap cc tg pendang nih..hahaha

3 comments:

  1. ade cik abanbg encem x kat tnjung piandang?:D

    ReplyDelete
  2. hahahhah lepak kat cc tanjung piandang keee:P

    ReplyDelete
  3. hepi deepavali la dey

    ReplyDelete

 
Images by Freepik